Automate your Marketing
with Womplify




 
suzi's FotoPage
 - Fotopages.com
By: suzi muhammad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]
Thursday, 12-Feb-2009 03:07 Email | Share | | Bookmark
PERSANDINGAN SUZI & NAHAR - 25.01.2009 (AHAD)

 
Hantaran dari suami
Hantaran untuk suami
View all 29 photos...


Terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang terlibat dalam menlancarkan majlis ini. Terutamanya kepada ma dan ayah.

Kepada semua jemputan dan tak lupa kepada kekawan yang hadir. Terima kasih. Maaf sekiranya terdapat kekurangan sepanjang majlis ini.


Thursday, 12-Feb-2009 00:38 Email | Share | | Bookmark
AKAD NIKAH 24.01.2009

 
 
 
View all 27 photos...
Alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar. Sekarang suzi dah bergelar isteri. Berbagai perasaan dirasakan saat bergelar isteri ni..gembira, terharu, sedih pun ada gak..Sedih? Yela..dah tak leh nak manja-manja sangat dengan ma dan ayah. Sekarang kena belajar hidup sebagai isteri dan menjalankan tanggungjawab ni dengan sebaik mungkin...

Suzi n suami dapat bersama sampai 2 minggu je..lepas tu suami kena balik kerja kat Mersing. Suzi kat Kelantan. So, PJJ la kami. ..Nak buat macamana..keje kea...

Gambar-gambar ni semasa malam akad nikah..



Tuesday, 13-Jan-2009 06:53 Email | Share | | Bookmark
JEMPUTAN KAHWIN - 25.01.2009

 
Jemput kepada yang mengenali ke majlis suzi pada 25.01.2009 . Terima kasih


Monday, 4-Aug-2008 04:55 Email | Share | | Bookmark
Majlis Pertunangan 25.7.2008 (Jumaat)

Saat cincin disarungkan
 
cium tangan ayah
View all 8 photos...
Dah lama tak update FP ni..busy sikit..busy sebab nak bertunang aritu. Alhamdulillah, semuanye berjalan lancar. Doakan kebahagian kami yer

Buat bakal suami...
Pintu hatiku telah kau buka,
Tak mampu kumenafikannya,
Kejujuran diberi,
Kasih datang terhenti
Ini bahagia yang kucari..


Sunday, 6-Jul-2008 02:18 Email | Share | | Bookmark
SI PUTIH....

 
 
 
View all 5 photos...
Putih...secomel empunye badan..tapi sayang..suka kencing merata-rata..Tak tahan baunye. Dah tak tau nak buat mcamana..dah ajar pun tapi tak berubah..kesudahannye jadi macam ni la...tapi kuarantin kejap je..ada masa kena kuarantin, kena la patuh..hehehe..nasib badan ko Putih.


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net